A teleltetés úgy tűnik begyűrűzik a munkahelyemre is: így néz ki az irodám költöztetés után, és ez még nem a végleges állapot...van még pár zöld, aminek itt lesz a helye a télen. :)  Nem örülök hogy így van, de valahová tennem kell őket. Mindenesetre a kollégáknak tetszik, azt mondják szebb lett így az iroda. Ezzel mondjuk nem tudok vitatkozni. :) A képek azért ilyen minőségűek, mert csak mobil van nálam, azzal csináltam őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://pozsgas.blog.hu/api/trackback/id/tr582355645

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabor81 2010.10.08. 19:50:58

Szia!

szerintem is szépen fel tud dobni akár már egy növény is egy irodát, igaz, én nem irodában, hanem a szabadban dolgozok :) Épp ma hoztuk be a Crassula ovata-t, bár errefelé nem mondanak fagyokat. De jobb félni, mint megijedni. A kaktuszok még mindig kint maradnak, remélem a pára nem tesz bennük kárt... Jó pár Pestről ideköltöztetett kaktuszom nem bírta a zalai párás környezetet, de szerencsére többségük szépen átállt a jóra :)

Amúgy a Crassulánk kb akkora, mint a képen az elefántos kaspós melletti agyagcserépbe ültetett példány. Hogy milyen idős, azt most nem tudom megmondani.

spotted 2010.10.11. 13:29:44

@gabor81: Nálam a kaktuszok ma mennek le az ideiglenes helyről (nappali) a pincébe, a maradék pozsgásokat pedig megosztom a lakás többi része és az iroda között. Utána jönnek a képek a végleges helyzetről. Bár nem könnyítettem meg a saját helyzetemet, mert a hétvégén bevásároltam egy csomó újat... :)

A crassulád a mérete alapján kb. 4 éves lehet szerintem, az elefántos kaspós legalábbis annyi.
süti beállítások módosítása