Blogindítás 2.0

2010.09.18. 16:37

Üdv mindenkinek. Körülbelül most sikerült a blogot olyan állapotba hoznom, hogy nagyjából vállalhatóan néz ki, ezért úgy döntöttem, elkezdem a posztolást.

Nincs különösebb célom a bloggal, pozsgás-szakértő sem vagyok, egyszerűen csak kb. 3 és fél éve elkezdtem velük foglalkozni, és hobbivá vált. Úgy gondoltam, hogy bemutatom én hogy csinálom, hátha vannak mások is, akiket a hozzám hasonló amatőr műkedvelő szintjén érdekel ez a téma.

Folyamatosan igyekszem egyre több féle növényt összegyűjteni és a meglévőket is szaporítom olykor. Sajnos nincs fóliasátram, üvegházam, stb.; az erkélyünkön tartom a növényeket, de szerencsére az erkély nagy, sokat süt rá a nap, ezért ideális hely a pozsgások tartásásra.

Kezdetnek egyelőre ennyi, kedvcsinálónak itt egy kép az egyik 3 éves példányról.

A bejegyzés trackback címe:

https://pozsgas.blog.hu/api/trackback/id/tr922305685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása