Akármennyire is nem akartam még, végül tegnap este behoztam az összes zöldséget az erkélyről. Féltem, hogy túl hideg lesz az éjszaka. Nem szeretem ezt az időszakot, mert ilyenkor nem tudom őket megfelelően teleltetni. 10-15 fok kellene a crassuláknak és hasonlóknak, de nekem vagy a lakás és az iroda jöhet szóba téli szállás gyanánt (21-23 fok), vagy a pince (télen akár 5 fok alá is megy a hő). A pincébe semmiképpen nem teszem őket, legfeljebb csak a néhány kaktuszomat, így marad a lakás. Mondjuk az utóbbi években is így volt, nem is volt semmi gond a növényekkel, kibírták a telet. Persze virágzásra nem is számítok ilyen körülmények között, mert ahhoz kellene az alacsonyabb teleltetési hőmérséklet. A probléma inkább az egyre nagyobb helyhiány a lakásban ilyenkor, mert a gyűjtemény azért folyamatosan bővül persze. :) Ma még teszek fel képeket az ideiglenes állapotokról.

Valamikor majdcsak ideér a tavasz... :S

A bejegyzés trackback címe:

https://pozsgas.blog.hu/api/trackback/id/tr702352726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása